Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /customers/therasmusworld.net/therasmusworld.net/httpd.www/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 885: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3391: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3393: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3394: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3395: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
The Rasmus World - Diskussionsforum • Visa trĂ„d - Sett the rasmus live
Aktuellt datum och tid: tis sep 07, 2010 4:38 pm

Alla tidsangivelser Àr UTC + 1 timme

Ny trĂ„d Svara pĂ„ trĂ„d  [ 6 inlĂ€gg ] 
Författare Meddelande
 InlĂ€ggsrubrik: Sett the rasmus live
InlĂ€ggPostat: lör jul 25, 2009 7:43 pm 
Ynkligt The Rasmus-fan
Ynkligt The Rasmus-fan

InlÀgg: 5
IgÄr var typ den bÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀsta dagen i mitt liv men det kÀnns inte i kroppen jag Àr bara ledsen nu. Jag fick se the rasmus live för förstagÄngen pÄ twincityfestivals i torenÄ finland.
Men eftersom det var i finland sÄ pratade dom sjÀlvklart finska pÄ scenen och jag förstod inte mycke bara smÄ ord som kiva (kul/roligt) och Ihana (hÀrligt)

Dom spelade mÄnga gamla lÄtar och jag sjöng med i alla lÄtar dom spelade, mÀrktes att jag var typ enda riktiga fanet för jag kunde alla lÄtar. NÀr det var typ fem minuter tills dom skulle börja spela höll jag pÄ att svimma av lycka det var sÄ jÀÀÀÀÀÀvla hÀrligt sÄ det finns inte.
Men nu till det jag Àr "ledsen" över. Min favorti lÄt Àr rakkauslulu sÄ jÀvla kul och bra, han frÄgade tydligen pÄ finska om det var nÄgon som kudne lÄten och jag kan den hela jÀvla lÄten men det var ingen som sa nÄgot. Men sen lÀt dom en tjej komma upp och sjunga. Det var dÄ jag blev ledsen, fattade ju först dÄ vad det var han hade sagt... hade sÄ jÀvla gÀrna velat vara den dÀr tjej jag kunde ju hela lÄten. Jag hatar avundsjuka. Min syster hade ocksÄ sÄ jÀvla brÄttom dÀr ifrÄn sÄ jag hann inte fÄ autograf och en bild tagen det sög...Och jag glömde min riktiga kamera i bilen sÄ jag fick fota med mobil kameran inte kul. Men samtidigt Àre den bÀsta jÀvla dagen i mitt liv det Àr barani Àkta the rasmus fans som förstÄr kÀnslan jag försöker förmedla nu!

JA och Lauri Àr sÄ sjukt söt i stt nya hÄr han passar sÄ jÀvla bra i det. Hoppas jag fÄr se dom igen hoppas hoppas!

InlĂ€ggsrubrik: Re: Sett the rasmus live
InlĂ€ggPostat: sön jul 26, 2009 12:28 am 
King of Rasmus Madness
King of Rasmus Madness
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 201
HÀftigt ÀndÄ att du sÄg dem Ànda dÀr uppe, fast du kanske inte bor sÄ lÄngt ifrÄn?

Osis med Rakkauslaulu... Vet att de spelade den i Göteborg tidigare i januari ocksÄ, men hade ingen aning vem tjejen var som fick sjunga den. och dÄligt att de bara pratade finska. Det Àr vÀl inte en hel-finsk stad?

Vore ocksÄ nice med bilder om du tog nÄgra :)

InlĂ€ggPostat: sön jul 26, 2009 4:18 pm 
Ynkligt The Rasmus-fan
Ynkligt The Rasmus-fan
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 40
Mathias skrev:
HÀftigt ÀndÄ att du sÄg dem Ànda dÀr uppe, fast du kanske inte bor sÄ lÄngt ifrÄn?

Osis med Rakkauslaulu... Vet att de spelade den i Göteborg tidigare i januari ocksÄ, men hade ingen aning vem tjejen var som fick sjunga den. och dÄligt att de bara pratade finska. Det Àr vÀl inte en hel-finsk stad?

jo torneÄ Àr nog rÀtt finskt.. tror inte det finnns nÄn dÀr som pratar svenska.. men nÀr jag var i oulu sa dom faktist vi ses bÄde pÄ svenska och finksa.. dethade jag inte vÀntat mig.. oulu Àr rÀtt finskt sÄ..

Before I go and ruin
Someone else

InlĂ€ggPostat: ons jul 29, 2009 10:37 am 
Ynkligt The Rasmus-fan
Ynkligt The Rasmus-fan

InlÀgg: 5
Mathias skrev:

Jag bor i kiruna sÄ det Àr en bit, Men min snÀlla pappa var villig at köra dit och hem mig mitt i natten:) Det Àr en finsk stad men det ligger sÄÄ nÀra sverige sÄ jag tÀnkte att dom skulle prata engelska först. Det "sitter ihop" med haparanda typ!:P
Det Àr ocksÄ en jÀvligt jobbig grejj, eftersom vi Äkte bil och kom dit typ en halvtimme innan som spelade sÄ fick jag brÄttom och glömde kameran ibilen. och varken jag eller min syster hade pengar pÄ telefonen sÄ vi kunde nte ringa sÄ att mamma eller pappa kudne komma med den.... Fast jag fotade lite med telefon, men det Àr sÄ super dÄlig kvalité sÄ jag is inte! Hoppas pÄ att se dom fler gÄnger!

InlĂ€ggPostat: mĂ„n sep 14, 2009 11:48 pm 
Hyffsat The Rasmus-fan
Hyffsat The Rasmus-fan
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 98
Mathias skrev:

Tjejen som fick sjunga den i Göteborg var en tjej som hade köat utanför aslÀnge. Hon och ett par av hennes kompisar hade varit dÀr nÀr turnébussen kom dit, och Aki frÄgade dem om de ville höra nÄgon sÀrskild lÄt. Hon svarade Rakkauslaulu, och Aki frÄgade om hon ville sjunga den i sÄ fall.
DÀrför hamnade hon pÄ scen :).

InlĂ€ggPostat: tis sep 15, 2009 2:08 pm 
King of Rasmus Madness
King of Rasmus Madness
AnvÀndarvisningsbild

InlÀgg: 201
Lintu skrev:
Tjejen som fick sjunga den i Göteborg var en tjej som hade köat utanför aslÀnge. Hon och ett par av hennes kompisar hade varit dÀr nÀr turnébussen kom dit, och Aki frÄgade dem om de ville höra nÄgon sÀrskild lÄt. Hon svarade Rakkauslaulu, och Aki frÄgade om hon ville sjunga den i sÄ fall.
DÀrför hamnade hon pÄ scen :).

Ah dÀr ser man. SjÀlv kom jag ju 2 timmar eller nÄt innan det började sÄ jag kanske missade nÄt x)

Visa inlĂ€gg nyare Ă€n:  Sortera efter  
Ny trĂ„d Svara pĂ„ trĂ„d  [ 6 inlĂ€gg ] 

Alla tidsangivelser Àr UTC + 1 timme

Vilka Àr online

AnvÀndare som besöker denna kategori: Inga registrerade anvÀndare och 1 gÀst

Du kan inte skapa nya trÄdar i denna kategori
Du kan inte svara pÄ trÄdar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlÀgg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlÀgg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till: